Det kan vara ett tidskrävande arbete att ha kontroll på sin dokumentation och vilken senaste gällande version är samt att hitta den.
Advantum Basic är en enkel och men ändå effektiv lösning för att skapa, underhålla och strukturera upp dokumentation för att göra den tillgänglig för de anställda. Systemet gör det även möjligt att läsa och förstå dokument, där denna information lagras på versionen av dokumentet för att på ett enkelt och överskådligt sätt se vilka som läst. Det är även möjligt att ha en påminnelse på dokument för att notifieras vid en specifik händelse t.ex. när det är dags att se över ett dokument eller när ett avtal är på väg att löpa ut.
I systemet finns det även möjlighet att ge externa personer åtkomst till systemet där det är möjlig att tilldela just vilken dokumentation den ska ha tillgång till.
Advantum Basic lämpar sig väl för mindre verksamheter som vill komma igång med elektronisk dokumenthantering, enkel hantering som man sedan kan växa i eller för att sedan gå över till en mer avancerad förkonfiguration.
Exempel på funktioner i Advantum Basic:
Strukturera upp dokumentation i områden
Skapa och hantera dokument
Mallar
Versionshantering
Förenklade standardiserade processer
Förenklad sammanställning över vem som läst och förstått ett dokument
Påminnelser på dokument
Extern åtkomst
Hitta information utifrån olika perspektiv och sökfunktioner
Hantering av rättigheter via grupper och roller
Revisionshistorik (Audit trail)
Om Advantum & InfoTech Scandinavia
Under varumärket Advantum erbjuder InfoTech Scandinavia AB ett unikt informationssystem, utvecklat i nära samarbete med ledande företag inom svensk industri. InfoTech Scandinavia utvecklar, supportar, marknadsför och säljer Advantum och tar även helhetsansvar för installation, support, utbildning och kundunika konfigureringar.
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional
Alltid aktiv
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.